شرکت نوافارمد کیمیا

پیشینه

        شرکت نُوا فارمِد کیمیا در سال 1394 به عنوان یکی از اعضای کنسرسیوم دیالیز ایران، تاسیس شد که هدف از تاسیس آن تأمین مواد اولیه دارویی سایر تولیدکنندگان کنسرسیوم دیالیز ایران بود. این شرکت توانست در مدت کوتاهی علاوه بر تامین نیازهای کنسرسیوم دیالیز ایران به تامین نیاز شرکتهای خارج از کنسرسیوم نیز بپردازد. نوافارمد کیمیا به عنوان اولین تولید کنندۀ انحصاری بیکربنات سدیم گرید دارویی و گرید دیالیزی در کشور در حال فعالیت است. از افتخارات شرکت نوافارمد کیمیا کسب گواهی ایزو 9001، HACCP، کسب پروانه GMP، اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو و تولید محصول مطابق با استاندارد فارماکوپه BP/EP/USP و کسب گواهی IPEC است. عمده محصول تولیدی این شرکت پودر بیکربنات سدیم گرید دارویی و دیالیز است که تا پیش از فعالیت نوافارمد منحصراً از خارج از کشور تهیه می‌شده است و زین پس کشور عزیزمان به عنوان واردکنندۀ این محصول به شمار نمی‌رود. در کنار تولید بیکربنات سدیم دارویی ما به تولید مواد ضدعفونی کننده تخصصی ماشین‌های دیالیز که برای ضدعفونی دستگاه‌های دیالیز به کار می‌روند، می‌پردازیم.

محصولات تولیدی به شرح زیر می باشد : 

  • بیکربنات سدیممحصول اصلی تولیدی شرکت نوافارمد کیمیا “بیکربنات سدیم” در دو گرید دارویی و همودیالیز است. بیکربنات سدیم گرید همودیالیز تولیدی در شرکت نوافارمد کیمیا، نیاز کلیه مراکز دیالیز همودیالیز کشور را برطرف نموده و توانسته ضمن رقابت با محصولات مشابه خارجی گام بزرگی در جهت جلوگیری از خروج ارز در دوران سخت تحریم های اقتصادی بردارد. بی کربنات سدیم گرید دارویی محصول دیگر شرکت نوافارمد است که در این حوزه نیز توانسته ایم با جلب اعتماد شرکتهای بزرگ دارویی در داخل کشور، سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنیم و هدف بلند مدت ما بی نیازی کشور از واردات این محصول نیز هست. در زمینه تولید این محصول شرکت نوافارمد قادر است بر اساس سفارش مشتری محصول را تولید نماید. متخصصان جوان و زبده ما با تلاش شبانه روزی توانسته اند در زمینه تولید هر دو محصول به شایستگی بدرخشند و کسب گواهی اروپا   GMP IPEC -PQG در مدت زمان کوتاهی پس از تاسیس شرکت شاهدی بر صدق ادعای ماست . 
  • محلول‌های ضد عفونی  :  شرکت نوا فارمد کیمیا همچنین  به عنوان یک شرکت تولید ملزومات دارویی در حوزه ضدعفونی کننده ها فعالیت دارد که محصولات آن در حوزه ضدعفونی و میکروب زدایی به شدت مورد اقبال قرار گرفته است و در ضدعفونی ماشینهای دیالیز در مراکز درمانی بیماران کلیوی، مراکز دندان پزشکی ، کلینیک های دندان پزشکی ، سایتهای ضد سرطان ، ضد عفونی اتاق تمیز و موارد بسیار دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. محلولهای ضدعفونی ما در 4 گروه عمده طبقه بندی می شوند:
  1. محلول نواکلین : محلول ضدعفونی کننده دستگاه های همودیالیز با خاصیت گندزدایی و رسوب زدایی بالا
  2.  محلول سیتو نواکلین 50% : محلول ضدعفونی کننده ،رسوب زدا و شستشوی گرم برای انواع ماشین های همودیالیز 
  3. محلول سیتو نواکلین 25% : محلول ضدعفونی کننده ،رسوب زدا و شستشوی گرم برای انواع ماشین های همودیالیز 
  4. محلول استینوکلین 12% : محلول ضدعفونی کننده، رسوب زدا و شستشو ی سرد برای انواع ماشین های همودیالیز 
  5. محلول نواکلین پلاس:  محلول ضدعفونی کننده دستگاه های همو دیالیز با خاصیت گندزدایی و رسوب زدایی بالا.
  6.  محلول نواسرج:  محلول ضدعفونی کننده آماده برای مصرف برای استفاده بر روی پوست قبل از تزریق و جراحی.
  7. محلول نواسرف:  محلول ضدعفونی کننده سریع و موثر سطوح و تجهیزات.
  8. محلول دنوا:  محلول ضدعفونی کننده برای ابزار و تجهیزات حساس، نیمه حساس و غیر حساس پزشکی و دنداپزشکی.

عضویت ها : 

  • عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان 

        به منظور بهره مندی از تجربیات و خدمات اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان و نیز توسعه فعالیت های بازرگانی ، شرکت مدی تکسیس از دسامبر سال 2009 به جامعه دو هزاری عضوی این اتاق بازرگانی پیوست . در مسیر این ارتباطات اعضای کنسرسیوم از مزایایی چون آشنایی با شرکت هایی فعال ، آگاهی از همایش ها و نمایشگاه ها ، برنامه های آموزشی ، تحقیقات بازار و . . . بهره مند می شوند . 

  • عضو انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی و آزمایشگاهی 

         فعالیت انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در راستای حفظ حقوق و منافع قانونی تولید کنندگان و ارایه استانداردهای لازم برای کنترل کیفی خدمات و محصولات پزشکی است به شیوه ای که اعضای این انجمن ملزم به رعایت اصول فنی و استانداردهای ملی باشند و خود را به استانداردهای بین المللی نزدیک کنند و توانایی های خود را به اثبات برسانند . 

  • عضو سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران 

        این سندیکا برای ساماندهی تولید داروهای انسانی و بهبود کیفیت و توسعه صادرات تلاش میکند . همچنین بازار یابی مستمر برای کسب اطلاعات عرضه و تقاضا ، مشارکت در تدوین استانداردها ، ارائه خدمات حقوقی و مشورتی و آموزش های تخصصی از فعالیت های برجسته این سندیکاست . 

مجوزها

  • سیستم کنترل کیفیت   ( گواهینامه ISO 9001   )
  • پیاده سازی سیستم مدیریت ریسک ( گواهینامه HACCP  ) 
  • بیکربنات سدیم دارویی گرید (همودیالیز ) گواهینامه IPEC – PQG GMP
  • پروانه ثبت پودر بیکربنات سدیم 
  • پروانه   GMP
  • عضو سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی ، شیمیایی و بسته بندی دارویی 

تماس با ما : 

کارخانه  : استان البرز، شهرک صنعتی اشتهارد، بلوار حافظ غربی ، بوستان چهارم — کدپستی : 3188119954 تلفن : 4-0267779581

دفتر مرکزی  : ایران، تهران، بلوار سعادت آباد، نبش کوچه میرزایی، پلاک 44، طبقه پنجم 

تلفن : 22074001-21-98        نمابر:22073101-21-98        info@novapharmed.co

بازرگانی و ارتباطات خارجی : 

تلفن : 4-37779581(+98-26)     داخلی: 7116         Maryam.keshavarzi@NovaPharmed.co

شماره همراه: 9131293662(0098)