شرکت دارو شیشه

تاریخچه،معرفی شرکت و محصولات :

شرکت داروشیشه (سهامى خاص) با هدف تأمین بخشى از نیازهاى صنعت داروسازى کشور، فعالیت خود را در سال 1365 با سه خط تولید در زمینه تولید انواع پوکه هاى آمپول ، ویال و کارپول آغاز نمود . با تلاش بى وقفه کارشناسان و کارکنان،شرکت در حال حاضر با به کارگیرى تکنولوژى روز این صنعت با 50 خط تولید و توانایى تولید بیش از یک میلیارد عدد پوکه در سال به عنوان یکى از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع پوکه هاى آمپول ، ویال، کارپول (کارتریج هاى دندانپزشکى و انسولین) در سایز های مختلف و دو رنگ شفاف و قهوه ای در خاورمیانه فعالیت مى نماید. شرکت داروشیشه همچنین تنها تولیدکننده لوله هاى شیشه اى تیپ یک بروسیلیکاتى خنثى (شفاف و  قهوه ای ) جهت بسته بندى محصولات دارویى تزریقی در ایران و خاورمیانه، با بهره گیرى از پیشرفته ترین سیستم کوره ى ذوب شیشه(Oxy Fuel)  و با دقیق ترین سیستم هاى کنترلى و آزمایشگاه هاى مجهز و کادرى متخصص مى باشد. شیشه هاى بروسیلیکاتى تیپ یک با دارا بودن بالاترین مقاومتهاى هیدرولیتیکى، شیمیایى و در نتیجه حفظ کامل خواص دارو به صورت بلندمدت براى بسته بندى داروهاى تزریقى به کار رفته و با کارپذیرى مناسب در هنگام فرم دهى به علت ضریب انبساط حرارتى پایین, طیف وسیعى از تولید محصولات اعم از آمپول، ویال، کارپول، سرنگهاى PFS و غیره، را با این نوع شیشه ها مقدور می سازد. فرایند تولید این لوله ها بدلیل بهره گیرى از تکنولوژى بسیار پیشرفته و پیچیدگى هاى عملیاتى فقط در انحصار چند کشور صنعتى بزرگ بوده و در حال حاضر شرکت داروشیشه نیز افتخار تولید لوله هاى تیپ یک خنثى را براى مصرف بازار داخل و صادرات دارد.

اعتقاد راسخ سهامداران ، کارشناسان و کارکنان شرکت به ارزش هایى از قبیل قانونمندى ، احترام به حقوق ذینفعان ، بهبود مستمر کیفیت ، صداقت و تعهد به کار و نظارت بر تمامى عوامل مؤثر بر کیفیت محصولات تولیدى خود ، قابلیت و پایدارى فرایندهاى تولیدى را براى دستیابى به سطح کیفیت مورد نظر و رضایت مشتریان ایجاد نموده و با اجرا و پایش مستمر نیازمندى هاى مندرج در استاندارد IMS نظام مدیریت کیفیت خود را تضمین نموده است . با استقرار سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه و رعایت اصول GMP در کنار استفاده از نیروهاى متخصص و کارآمد ، این شرکت نه تنها در خاورمیانه ، بلکه در سایر کشورهاى آسیایى ، اروپایى، آفریقایى و آمریکاى جنوبى از شهرت و اعتبار کافى نزد مشتریان برخوردار مى باشد ، به طوریکه در حال حاضر به عنوان یکى از معتبرترین و مشهورترین تأمین کنندگان ظروف شیشه اى داروهاى تزریقى نزد تولیدکنندگان معروف دارو در سراسر جهان شناخته شده است.

پیام مدیریت :

ما مى خواهیم با ارزش ترین تولید کننده در نظر مشتریان خود باشیم . براى رسیدن به این هدف، ما سعى مى کنیم نیازهاى مشتریان خود را شناسائى نموده، و در ارتباط نزدیک با مشتریان خود کار کنیم.شرکت داروشیشه بدین منظور تلاش مى نماید تا با استفاده از افراد متخصص و کارمندان ماهر ، توانایى و دامنه فروش محصولات و فعالیت هاى خود را با کیفیت بالا گسترش دهد.

گواهینامه ها:

  • GMP-Class D (Moody)
  •  GMPسازمان غذا و دارو 
  • OHSAS 18001: 2007
  • ISO 14001 : 2015
  • ISO 9001 : 2015
  • گواهینامه ثبت اختراع : سیستم درج اطلاعات نوشتاری بر روی ظروف شیشه ای مدور با استفاده از تکنیک چاپ چند رنگ کوره ای طبقه بندی بین المللی : B41B
  • گواهینامه ثبت اختراع : دستگاه چاپ متن چند رنگ بطور هم زمان بر روی ظروف شیشه ای استوانه ای

مشخصات شرکت :

آدرس دفتر مرکزی : تهراان،میدان آرژانتین،کوچه هفدهم(بهزاد شفق)،پلاک 22

آدرس سایت 1 : قزوین،شهر صنعتی البرز،خیابان ابن سینای شمالی،حکمت 11

آدرس سایت 2 : قزوین،شهر صنعتی لیا،بلوار صنعتگران،خیابان بهروری

شماره تماس : 9-88725434-021

ایمیل : info@dashco.irجهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.dashco-group.com مراجعه فرمایید.